måndag 19 december 2011

Två dagar kvar!

Nu är det bara två dagar kvar till hemfärd. Bara ett seminarie imorgon (om man kan kalla det seminarie eftersom vi inte brukar vara mer än fem personer). Alla har tagit jullov redan och åkt hem till sitt ursprungshem. Men jag, jag håller ut till det sista :)
Nu börjar man äntligen få lite julstämning. Det bara snöar och snöar. Hoppas det är lite snö på Åland också.
Ska bli skönt att få vara "ledig" ett tag, eller som kursansvarig uttryckte det "då hinner ni läsa i lugn och ro". Kändes inte så upplyftande, men...
Nästan termin blir nog (förhoppningsvis) mycket roligare och relevantare än den här som varit. Dessutom ska jag börja på min livs första gitarrkurs! Så nu kanske jag lär mig hur man spelar gitarr efter noter (och noter för den delen) Jippi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar