måndag 5 mars 2012

Min hjärna är lika grötig som Pippi Långstrump-sången (tecknad version)
"Vad ska jag göra nu? Vad ska jag göra nu? Vad gör jag nu?"

Allt skolarbete gör mig lite trött.
Imorgon: Inlämning av algebrauppgifter
Fredag: Inlämning av hemtenta
Måndag:Algebra-dugga
Fredag (16:e): Tenta om skolans historia och värdegrund

Ska bli mycket skönt när nästa vecka är slut :)


Kom just hem från pianokursen. Mycket rolig lektion. Så om någon behöver kompas på piano någon gång är det bara att höra av sig :-P

Vårblommorna är här!

Och en överaskningspresent från Toffe när han var här och hälsade på
En spargris: Chihuahua i läderväst
TACK!

1 kommentar:

  1. Hej!
    jag letar efter just den där spargrisen men är omöjligt att få tag i (den fanns på Lagerhaus 2008) så jag är lite fräck och frågar om du vill sälja den ;) man kan ju inte få mer än ett nej så att säga :)

    svara gärna i min blogg. marinastendahl.blogg.se
    mvh Marina

    SvaraRadera