fredag 13 januari 2012

Jag har värkar

Aj, oj, gud. Mina stackars magmuskler har fått sig en omgång som de aldrig har fått förut. Har varit på Friskis och Svettis både igår och idag. Jag är nog för hurtig måste jag ärligt säga. Men vad gör man inte för BEACH 2012. Eller snarare beach 2062.
Eftersom jag inte ska skriva tenta den 19:e, så är jag ledig till den 23:e. Känner mig redan rastlös. Vad ska jag nu hitta på? Orkar ju inte direkt gymma varje dag. Nå, snart är jag inte uttråkad längre, eftersom nästa termin börjar med skola fem dagar i veckan och dessutom två saker per dag. Blir trött bara jag tänker på det. Tur att jag i alla fall ska läsa något som inte är lika uselt som skolans historia och förmultnade filosofer, för det börjar kännas som att det räcker med det. Matte, matte och lite till matte är det som gäller hela långa terminen.

Varför blir man alltid sötsugen efter att man har tränat? Just nu försöker jag få Jennifer att göra en Banoffe pie till mig, men hon vägrar. Suck, att man inte ens kan få det då.
Om någon annan känner sig manad så lägger jag ut länken här =)

http://www.recept.nu/1.324571/leila_lindholm/kakor_tartor/agg_mejeri/banoffee_pie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar