torsdag 5 januari 2012

Två Dagar Kvar På Åland

Jaha, nu var jullovet slut. Känns som att det gick snabbt, men ändå känns det som jag har varit här i evigheter. Ska dock bli skönt att åka hem till Linköping och "vila" upp sig lite. Åtminstone ska jag dra ner på mitt dagliga kaloriintag. När man är här gör man inget annat än fikar och äter massa mat till middagen. Nej, hem och shape:a up mig lite med rutinerna.
Igår var kompisgänget och bowlade. Och (som vanligt) vann ju jag, så klart =). Efter det var vi till Dinos och åt glass. Kändes lite märkligt att äta glass mitt i vintern. Men det var gott ändå.
Idag har varit en lugn dag, men plugg och Mattssons-handling. Blev bjuden på middag till mormor. Mums.
Imorgon blir det nog också en rätt soft dag. Funderar på att bjuda in mig själv på kafferep hos morbror Tomas (om mormors "hoppa" till bil lyckas ta sig enda till Saltvik). På kvällskvisten blir det nog filmkväll Toffe (OBS! just friends , vilket vissa verkar ha svårt att få in i sina hjärnceller).
Nu blir det beroendeframkallande spelet Bubble Witch Saga på FB. Är på bana 109. Ni alla som är bakom Kämpa på! Plötsligt händer det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar